23.1.12

follow me

Έλειπα κάποιες μέρες και μου 'χε κολλήσει όλο το σαββατοκύριακο ένα κομμάτι και δεν είχα να το ακούσω. Οπότε το ανεβάζω κι εδώ και απλά χαρείται λίγο μαζί μου, είναι έτσι ωραίο και ανεβαστικό και έχει και ωραία φωνή και ναι φίλε τηλεορασάκια θα το έχεις ακούσει προφανώς από την διαφήμιση της ikAE
Και τώρα θέλω να πω πως έχω πολύ χαρά , πολύ όμως, αλλά ως το τέλος της βδομάδας δυστηχώς θα έχει σβήσει και μην αναρωτηθείς που το ξέρω γιατί είναι κάτι σίγουρο.  Χμμμ τελοσπάντων, όσο την έχω θα την ευχαριστηθώ (θα χορέψουμε και τραγουδήσουμε μαζί το κομματάκι ε?)

why don't you follow me? plzzzzz

4 σχόλια:

  1. Πρώτα έβαλα το τραγούδι κ μετά άρχισα να διαβάζω κ λέω "που το έχω ακούσει?"
    είμαι demi-τηλεορασάκιας αφού ναι μεν το ήξερα αλλά δεν θυμόμουν διαφήμιση ;)

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ε τώρα μη δουλευόμαστε και 'γω εκεί το άκουσα και τσαααακ το 'ψαξα αμέσως γιατί, πες το, δεν είναι ωραίοοοο? ^.^

      Διαγραφή
    2. Τέλειο είναι!!
      Τώρα είδα που με ρωτούσες για τις φωτογραφίες, οι περισσότερες είναι δικές μου(δεν τις έβγαλα εγώ αναγκαστικά αλλά είναι προσωπικής χρήσης αλλα είναι κ 3-4 που τις βρήκα!)
      :)
      [αυτή που σ άρεσε είναι δική μου!]

      Διαγραφή
  2. Κι άλλες μ'άρεσαν! Και νομίζω έχω καταλάβει τις αληθινές ξανθομαλλούσα =p

    ΑπάντησηΔιαγραφή