8.1.12

Μια καλή στιγμή να γυρίσω στο παρελθόν... γιατί να πονάς γαμώτο όταν το κάνεις αυτό. Ναι, είναι ανάλογα με την διάθεση.. και η δική μου είναι σκατά. Ο τελευταιός χρόνος πέρασε όσο πιο επώδυνα γινόταν. Ευτυχώς και ας μπορούσε βασικά δεν έγινε...
Θέλω τώρα να θαφτώ μέσα στην άμμο και να την αφήσω να με ζεστάνει. Δίπλα μου να έχω κουβαδάκια και σαγιονάρες νούμερο... ? Δεν έχω ιδέα τι νούμερο παπούτσι φόραγα στα 5 μου. Όμως θέλω να 'μαι πάλι 5 για λίγο να πιάνω αστερίες με τα αδέρφια μου. Όταν υπήρχαν ακόμη αστερίες σε εκείνη την παραλία. Ακόμη κι αυτοί μας άφησαν. Να 'μαι 10 να παίζω με τον σκύλο μου πριν μας αφήσει.Όταν ακόμη έτρεχε σα τρελός σε όλο το σπίτι και έκανε σβούρες στα πατώματα. Θέλω για λίγο να θυμηθώ όταν έρχοταν οι φίλες μου σπίτι μου συνέχεια. Πάει το σπίτι μου δεν είναι πια in κατάσταση για σχεδόν ενήλικα παιδάκια. Είμαι διακοπές στο χωριό μου, έχουμε πάρει με τον αδερφό μου το μηχανάκι και αφού βγάλαμε όνομα οδού σε κάθε διαδρομάκι που χώριζε ένα κτήμα από ελιές, ήταν ο ταξιτζής μου και με πήγαινε σε όποια γειτονιά μου κάπνιζε. Είχαμε και Εθνική Οδό, στην οποία το χώμα ήταν πολύ ομαλό και πάταγε το γκάζι και το ευχαριστιόσουνα βρε αδερφέ. Όχι σαν κάτι άλλες "οδούς¨ τίγκα στις λακκούβες ! Θέλω για λίγο να μην είμαι αυτή που έγινα. Ώστε να μην σκέφτομαι αυτά που σκέφτομαι τώρα ούτε να χτυπιέμαι για το τι θα γίνει. Ας κάνω την εβδομάδα αυτή delete, όχι δελετε. Ναι, να την κάνω να μην τη βάλω στη λίστα με τις αναμνήσεις! Ε? ε? Γίνεταιιιιιιι?
Ουχ είναι έξι, ο κώλος σου να φέξει

Υ.Γ. Μα γιατί όλες οι αναρτήσεις δημοσιεύονται με λάθος ώρα ? Η ώρα είναι 6 και 28 και μου την δημοσιεύει 8 και δεν είδα καλά.
Υ.Γ.2. Προφανώς δε κατάλαβε κανείς τίποτα όταν έλεγα για το μηχανάκι άλλα με το δίκιο του, εγώ καταλαβαίνω ότι γράφω επείδη έχω το σκηνικό στο μυαλό μου. Τελοσπαντων, Συγχωρέστε

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου