13.1.12

Οι τελευταίες αναρτήσεις μου έχουν καταντήσει να είναι από κακή διάθεση. Να με πιάνει αυτό το κάτι στην κοιλιά από την στεναχώρια εκείνης της στιγμής και να θέλω οπωσδήποτε να γράψω κάτι.
Έχω βαρεθεί να θεωρούμε κάτι άλλο από αυτό που είμαι. Να κρίνομαι λες και είμαι κωλάνθρωπος. Και γιατί? Α ναι επειδή είναι το παρελθόν μου κάπως τσαλακωμένο. Εξαιτίας άλλων. Άλλου. Να πως ένα ανθρωπάκι αισχρό που χαίρομαι όσο δεν υπάρχει στη ζωή μου, χωρίς να κάνει κάτι συγκεκριμένο μόλις, άφησε το γαμημένο στίγμα του πάνω μου. Τη βρωμιά του. Θα 'ταν εύκολο και ωραίο, σίγουρα, αν ήσουνα λεκές στο σώμα μου, να τον σαπούνιζα να έφευγες με λίγο νερό. Ακόμη και ένας λεκές από αίμα πάνω στην άσπρη μου μπλούζα, τόση θέληση που έχω να εξαφανιστείς από πάνω μου, θα τα κατάφερνα. Να 'ταν τόσο απλό να την έκανες από την ζωή μου .. Το 'χω σκεφτεί πολλές φορές γιατί δεν είναι. Περίμενω να με δω να ωριμάζω μέσα στις καινούριες καταστάσεις της ζωής μου. Κάπως έτσι δεν λειτουργεί?
Πώς είναι όταν πέφτει ένα γυαλί και θριμματίζεται, 1000 κομματάκια που λένε ? Αυτό ακριβώς νιώθω τώρα πως έπαθα. Θριμματίστηκα γαμώτο..                                        Γιατί το κάνεις αυτό ?

Και φυσικά κάτι τέτοιες στιγμές θες να γαμιέσαι από μόνος σου με κάτι τέτοια κομμάτια.. enjoy.


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου