19.2.12


Το βίντεο δεν είναι ανεβασμένο από μένα. Αλλά το Σάβατο, χτες , ήταν αυτό που έκανα τελικά. Ξέρετε στις συναυλίες,στα live, το πρόγραμμα πάνω κάτω είναι ίδιο. Έτσι έχω ακριβώς την ίδια εμπειρία όπως στο βίντεο, μόνο η οπτική γωνία που τον έβλεπα αλλάζει. Αν ήταν δικό μου βίντεο θα ακουγόταν και η όχι ωραία φωνή μου, άρα καλά που δεν είναι. Τραγούδησα όμως με όλη μου τη ψυχή. Δε ξέρω αν είναι επειδή ξέρω τα περισσότερα κομμάτια, κι συνήθως χαίρεσαι και τραγουδάς ότι τραγούδι ξέρεις, ή είναι αυτό το κάτι που έχει ο Αλκίνοος που όταν τον ακούω να τραγουδάει, να παίζει, θέλω να ξεριζώσω τις χορδές μου... Λίγο πολύ καταλάβατε ότι πέρασα πολύ όμορφα, ότι τραγούδησα πολύ και ναι συνιστώ όποιος θέλει και του αρέσει να πάει να τον ακούσει γιατί, βλέπεις, ήταν τόσο καλός που θα κάνει παράταση τώρα αρχές Μαρτίου. Και επειδή γίνεται σε θέατρο οποιαδήποτε θέση κι αν κλείσεις,  βλέπεις την σκηνή από παντού πιστεύω. Τα υπόλοιπα όργανα είναι επίσης  πολύ ωραία *.* ..κι αυτοί που τα παίζουν πολύ καλοί... ^^
Aνεβάζω και αυτό το κομμάτι το οποίο άκουσα εκεί και δεν είχα ξανακούσει. Δεν πρόκειτε για τη θρησκεία, απλά είναι τα λόγια πολύ όμορφα. Εγώ προσωπικά συγκινήθηκα...
Καλή μας βδομάδα!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου